Kiinteistöhuolto

Kiinteistöhuolto on olennainen osa kiinteistön ylläpitoa ja sen tarkoituksena on varmistaa kiinteistön asianmukainen toiminta ja hyvä kunto. Ammattitaitoinen kiinteistöhuolto on välttämätöntä, jotta asukkaat voivat nauttia viihtyisästä ja turvallisesta asumisympäristöstä.

Me Lämmöllä olemme asukkaiden apuna huoltopäivystyksen ansiosta vuoden jokaisena päivänä, kellonajasta riippumatta.

Tarjoamme ammattitaitoista ja monipuolista kiinteistöhuoltoa pääkaupunkiseudulla: Helsingissä, Espoossa, Vantaalla sekä näiden lähialueilla. Haluamme olla aidosti lähellä asiakkaitamme, joten kiinteistöhuollon yksikkömme Tapiolan Lämpö, Olarin Huolto ja Kiinteistöhuolto MAK tarjoavat toimintavalmiuden koko pääkaupunkiseudun laajuisesti.

Osaamisemme kattaa kaiken tyyppiset kiinteistöt ja talotekniikan elinkaaren. Päivittäisen teknisen kiinteistöhoidon ohella kauttamme saa myös erikoisammattitaitoa vaativat asennukset ja huollot. Huolehdimme vuosi- ja määräaikaishuolloista sekä talotekniikan seurannasta, huollosta ja viankorjauksista kaikkiin järjestelmiin. Tavoitteenamme on ratkaista ongelmat jo ennen niiden syntymistä, jotta voimme taata kiinteistönne toimivuuden.

Kuvassa kiinteistönhoitaja tutkii sähkökaappia.
Miksi valita Tapiolan Lämmön kiinteistöhuolto?
Vaivaton asiointi

Uskomme vaivattomaan yhteistyöhön, joten asiakkaanamme saat nauttia helppoudesta ja sujuvasta kommunikaatiosta. Haluamme murtaa mielikuvan siitä, että huoltoyhtiön kanssa toimiminen olisi hankalaa. Meillä on oma ammattitaitoinen asiakaspalvelutiimi, joka on aina valmiina auttamaan. Lisäksi tarjoamme kätevät sähköiset kanavat, joiden avulla kiinteistönne asukkaat voivat vaivattomasti hoitaa asumiseen liittyvät asiat. Esimerkiksi huoltopyynnöt, saunavuorot ja autopaikkoihin liittyvät asiat hoituvat helposti sähköisesti, mikä tekee asioinnista mukavaa ja vaivatonta.

Meiltä saat myös ympärivuorokautisen päivystyksen, jonka ansiosta yllättävätkin tilanteet hoituvat sujuvasti. Olemme sitoutuneita tarjoamaan korkealaatuisia palveluita ja rakentamaan pitkäaikaisia suhteita asiakkaisiimme.

Nimetty kiinteistönhoitaja

Nimetty kiinteistönhoitaja huolehtii kiinteistöä koskevista tehtävistä. Hän tuntee kiinteistönne tarpeet ja tilanteen erinomaisesti. Lisäksi asiakkaamme saavat nimetyn työnjohtajan, joka toimii kiinteistönhoitajan esimiehenä ja vastaa kiinteistön huoltotoimenpiteiden koordinoinnista ja sujuvasta etenemisestä.

Tavoitteenamme on rakentaa asiakkaisiimme pitkä ja luottamuksellinen suhde, ja siksi haluamme järjestää asiakkaidemme kanssa säännöllisiä tapaamisia, jotta voimme seurata ja kartoittaa asiakkaidemme ja heidän kiinteistöjensä tarpeita jatkuvasti.

Monipuoliset palvelut – monipalveluyritys

Monipuolisen palvelutarjontamme ansiosta pystymme tarjoamaan apua moninaisiin taloyhtiön kohtaamiin tilanteisiin ja parantamaan asumisviihtyisyyttä. Esimerkiksi kattava viherpalvelumme voi ulkoalueiden kunnossapidon ja hiekoituksen lisäksi suunnitella piha-alueita ja kunnostaa leikkipuistoja. Kiinteistökorjauksen yksikkömme voi auttaa asukkaita ja taloyhtiöitä niin pienemmissä remonttiprojekteissa kuin isommissakin LVI-urakoissa.

Kaikki palvelukokonaisuudet katsotaan aina yhdessä asiakkaan kanssa.

Olemme tehneet asiakkaaksemme siirtymisestä helppoa, tutustu miten prosessi etenee.

Tarjous ja kohdekartoitus

Ensimmäisessä vaiheessa teemme kattavan kohdekartoituksen ja laadimme tarjouksen juuri teidän tarpeitanne vastaavista palveluista. Tavoitteenamme on ymmärtää teidän ja kiinteistönne tarpeet ja varmistaa, että tarjoamamme palvelukokonaisuus vastaa teidän odotuksianne.

Käynnistystapaaminen

Kun päätös on tehty ja sopimus allekirjoitettu, järjestämme käynnistystapaamisen, jossa pääsette tapaamaan teille nimetyn työnjohtajan ja kiinteistönhoitajanne. Tapaamisessa käymme yhdessä läpi kiinteistönne erityispiirteitä. Lisäksi tapaamisessa käydään läpi käytännönasioita kuten pelastusteitä, avainten hallintaa. Samalla selvitetään tulevat yhteydenpitokanavat.

Mikäli talonyhtiö ottaa käyttöönsä Huolto-Emman, esittelemme tapaamisessa sen käyttöä. Huolto-Emma tarjoaa mahdollisuuden seurata taloyhtiön huoltokalenteria, sovittuja tehtäviä ja kulutusmittareita.

Säännölliset tapaamiset

Jatkossa pyrimme tapaamaan asiakkaitamme säännöllisesti. Tämä mahdollistaa hyvän viestinnän ylläpitämisen ja varmistaa, että palvelumme vastaa jatkuvasti tarpeitanne. Tapaamisissa voimme myös keskustella palvelun kehittämisestä, antaa palautetta ja vastata mahdollisiin kysymyksiinne. Tavoitteenamme on luoda pitkäaikaisia ja luottamuksellisia suhteita asiakkaisiimme.

Kiinnostuitko?

Myyntipäällikkömme Jasmin ja Purtsi auttavat sinua mielellään! Voit myös jättää tarjouspyynnön alta löytyvällä lomakkeella.
Jasmin KalmariMyyntipäällikkö, huoltopalvelut020 750 5399
Mika PurhoMyyntipäällikkö, huoltopalvelut020 750 5324

Tarjouspyyntö – Huoltopalvelut

  • Anna puhelinnumero kansainvälisessä muodossa alkaen +358

Tutustu myös

Mikä Tapiolan Lämpö? Lämpöläiset Ajankohtaista Yhteystiedot

2023 © Tapiolan Lämpö Oy

Y-tunnus: 0194085-4

Tietosuoja