Huoltopyynnöt

Huoltopyynnöt voivat herätä erilaisia ajatuksia ja kysymyksiä. Tälle sivulle olemme koonneet meiltä eniten kysyttyjä kysymyksiä ja niihin vastaukset, toivottavasti näistä on sinulle apua. Muistatahan, että mikäli et täältä löydä kysymykseesi vastausta, voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Näppärimmin se käy Vesa-botin avulla tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu.tl@tl-konserni.fi.

Mikäli sinun tarvitsee tehdä huoltopyyntö, pääset tekemään sen TÄSTÄ.

Huoltopyynnöt

Huoltopyyntöihin reagoidaan kiireellisyysjärjestyksessä ja kaikkiin pyritään reagoimaan mahdollisimman ripeästi. Mikäli huoltopyyntöäsi ei ole suoritettu, muistathan ensin tarkistaa, että olet jättänyt meille puhelinnumerosi. Mikäli olet antanut luvan yleisavaimen käytölle, voi kiinteistönhoitajha suorittaa huoltopyynnön ilman yhteydenottoa, muissa tapauksissa kiinteistönhoitaja on sinuun puhelimitse yhteydessä ennen käyntiä.

Alta löydät vielä tarkempia vastauksia erilaisiin huoltopyyntöjä koskeviin kysymyksiin.

Kodinkoneeni on ollut viikon korjaamatta, mikä kestää?

Lue lisää

Miksei työpyyntöäni ole suoritettu?

Lue lisää

Miten nopeasti huoltopyyntöön reagoidaan?

Lue lisää

2022 © Tapiolan Lämpö Oy

Y-tunnus: 0194085-4

Tietosuoja