Huoltopyynnöt

Huoltopyynnöt voivat herätä erilaisia ajatuksia ja kysymyksiä. Tälle sivulle olemme koonneet meiltä eniten kysyttyjä kysymyksiä ja niihin vastaukset, toivottavasti näistä on sinulle apua. Muistatahan, että mikäli et täältä löydä kysymykseesi vastausta, voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Näppärimmin se käy Vesa-botin avulla tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu.tl@tl-konserni.fi.
Mikäli sinun tarvitsee tehdä huoltopyyntö, pääset tekemään sen TÄSTÄ.

Huoltopyyntöihin reagoidaan kiireellisyysjärjestyksessä ja kaikkiin pyritään reagoimaan mahdollisimman ripeästi. Mikäli huoltopyyntöäsi ei ole suoritettu, muistathan ensin tarkistaa, että olet jättänyt meille puhelinnumerosi. Mikäli olet antanut luvan yleisavaimen käytölle, voi kiinteistönhoitajha suorittaa huoltopyynnön ilman yhteydenottoa, muissa tapauksissa kiinteistönhoitaja on sinuun puhelimitse yhteydessä ennen käyntiä.
Alta löydät vielä tarkempia vastauksia erilaisiin huoltopyyntöjä koskeviin kysymyksiin.