Miten ja missä teen muuttoilmoituksen?

  • Muuttoilmoituksen tekeminen on tärkeää sekä isännöintiin että huollolle. Postista tai Digi-ja väestövirastosta (entinen maistraatti) tieto ei tule meille automaattisesti, siksi kysymme yhteystietoja erikseen. Emme myöskään voi tietää, jos puhelinnumero, sähköpostiosoite tms vaihtuu, ellei sitä erikseen ilmoiteta. Tämä on erityisen tärkeää, jos isännöinti ja huolto ovat eri paikoissa.
  • Asukas voi nopeasti täyttää lomakkeen nettisivuillamme ja me ohjaamme sen tarvittaessa muuallekin. Nimeä ei muuteta automaattisesti, vaikka näkisimme, että olet uusi asukas.

Valtakirjojen kanssa asioiminen

Lue lisää

Sukunimeni vaihtui, miksei nimeä ole vaihdettu oveen?

Lue lisää

Parkkiruutuuni on pysäköity vieras auto, miten toimia?

Lue lisää