Asiakaspalvelu

Suosittelemme turvallisuussyistä asioimaan ensisijaisesti sähköpostitse tai puhelimitse. Vallitsevan koronavirustilanteen takia Olarin Huollon asiakaspalvelupiste on toistaiseksi suljettu. Vikailmoitukset, avaimet, autopaikat ja saunavuorot hoidetaan Olarin Huollon ja Tapiolan Lämmön yhteisessä asiakaspalvelupisteessä osoitteessa Kalevalantie 5, 02130 Espoo.

Helpoimmin saat meihin yhteyden sähköpostilla asiakaspalvelu.oh@tl-konserni.fi tai soittamalla numeroon 020 750 5430. Kerrothan sähköpostissa asiasi lisäksi myös nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi nopeuttaaksesi asian käsittelyä. Muuttoilmoitukset

Vikailmoitusasioissa huoltopäivystyksemme palvelee sinua 24/7 numerossa 020 7505 400. Vikailmoitusasioissa voit käyttää vikailmoitus-lomaketta.

Saat Asiakaspalvelustamme aina apua ja ajankohtaisimmat tiedot vaikka isännöitsijöiden, kirjanpitäjien tai huoltomiestemme aikatauluista. Saamme tiedon välitettyä oikealle henkilölle tai pyydämme henkilöä olemaan heti yhteydessä vapauduttuaan.

Olarin Huollon ja Tapiolan Lämmön yhteinen asiakaspalvelupiste on avoinna klo 08.00-16.00 osoitteessa Kalevalantie 5, 02130 Espoo.

Urakoitsija- ja lisäavaimet noudetaan Kalevalantie 5:n asiakaspalvelupisteestämme, ellei muuta ole ilmoitettu.

TL-Konsernin vastuunjakotaulukko